måndag 21 februari 2011

Intervalltræning

Min dator ar lite konstig. Då får jag anvanda jobbets dator och blogga lite på. Igar kørde jag fyra timmar traning. En timmes styrka och tre timmars distans med mycket diagonalåkning. Det var strålande vader ute igår med minus 10 grader och klarblå himmel. Det ar sådana dagar man aldrig vill sluta åka.

Idag blev det riktig tuff intervalltraning vid hakon hall. Før er som inte vet vad som hande i den hallen kan jag bara saga Peter Forsberg 1994. Då førstår nog ni. Det blev diagonalintervaller nedanfør hoppbacken i 4 min. Det kørde jag 6 gånger. Efter den sista intervallen var jag helt borta  Jag hade ca 6 slag under maxpuls sista minuten och mjolksyran var uppe på max.  Jag ramlade ihop i snøn av ren trøtthet. Då kom en norsk dam fram och frågade om jag behøver hjalp. Hon trodde jag var skadad. De ar trevliga i Norge.
Nu ska jag ut och køra lite bodypump innan jag lamnar jobbet


Om ni har lust kan ni kolla in min uppdaterade sida om mig sjalv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar