tisdag 19 april 2011

Bästa jobbet

Har börjat att träna inlines nu här i Lillehammer det är inte det lättaste eftersom hela Lillehammer är en enda lång backe. Det finns en riktigt bra sträcka utanför mitt jobb som är lite småkuperad men helt åkbar. Den är drygt en kilometer lång. Det har blivit några pass på den vägen.

Ibland gör man rätt och ibland gör man fel som Markus Krunegård sjunger och nu har jag gjort ett riktigt bra val nämligen att bli personlig tränare. Igår var jag ute med min kund och tränade tillsammans med en annan PT och hans kund. vi körde backintervaller och jag vann. Stackars norrmän att bli slagna av svensken. Idag körde jag ett pass med min kund i en timme där vi testade på tabata intervaller. Det är riktigt bra träning.

Perfekt att få betalt för att träna lite som mitt gamla jobb faktiskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar