tisdag 29 mars 2011

Sommartid och inlinespremiär

Igår hade jag min inlines nere på busstationen i Lillehammer. Det är det enda stället man kan åka på som jag har sett. Det är hur mycket grus som helst på gatorna. Vi har även snö kvar på backen. Det blev till att åka runt där i ca 20 minuter på ganska dålig asfalt. Jag längtar hem till Sverige under sådana här lägen med mycket bra vägar att träna på. Jag får hitta några bra vägar.

Jag har inte haft mycket tid till träning den senaste tiden för jag har haft mycket att göra med flytt och dyl. Nu är jag klar med den och även min mattekurs. Den senaste tiden har jag tränat mycket spinning på jobbet och förra veckan blev det ett tre timmar långt spinningpass. Jag tror att det är bra med spinning för att bygga upp lårstyrka och uthållighet i låren nu när inlinessäsongen närmar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar