fredag 18 mars 2011

Nu ska det flyttas

Imorgon ska jag flytta till en ny lägenhet här i Lillehammer med två kompisar från Sverige. Det kommer att bli hur bra som helst. Jag har haft mycket att fixa nu med flytten och har även pluggad matte på halvtid. Det har gjort att min blogg inte har uppdateras i den frekvens som jag vill. Jag ska försöka skriva lite mer artiklar direkt inriktade mot träning när jag är klar med flytten och matten.

Jag har även sett en del på film den senaste tiden och förra fredagen såg jag Kommissarie Späck  och den för 0 jordbävningar av 5 möjliga. Kanske måste säga att det är den fånigaste skiten jag har sett på film på bra länge.


En ritning från lägenheten

Får jag lov att citera en väldigt bra text innan jag somnar för att sedan gå till världens bästa jobb imorgon

Jag är trött på alla människor
Som gör nåt med sina liv
Jag är trött på att få höra
Att jag slösar med min tid



Och du kan le åt allting jag vill göra
Skratta kinden våt
När jag kommit dit jag vill
Vem är det som skrattar då?
Vem är det som skrattar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar