söndag 13 mars 2011

Beundrarbrevet

Nej nu är det inte jag som har fått ett beundrarvbrev. Det är ett beundrarbrev som en av mina idoler Mathias Fredriksson. Jag har en liten speciell relation till han. Jag tror att jag var 13 år och tävlade på inlines för första gången. Det var en tävling med ca hundra deltagare och jag kom femma i mål. Mathias som var en av de världens bästa skidåkare under den perioden. Några år senare möte jag han igen och då på en 54 km tävling i Trollhättan och då slutade jag fyra när många av sveriges bästa inlinesåkare var med, Då tävlade han inte på inlines utan i rullskidor






Det troliga är att det måste vara en brevbärare som skickat följande brev. Sen tävlar han inte för Åsarna vad jag vet



Brevbäraren kan inte stava heller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar